first day of my life

deg

Kategori: funderingar

Produktiv dag, ganska iallafall. Tvättat fönster, tagit ner juldekoration, dammat och plockat in kläder. Varit hos Landola, läst den uppsats jag ska opponera på och gjort potatis/purjolök/lök-soppa med varma mackor i ugn till. Det blev verkligen hur gott som helst. Så dagen har varit trevlig och lugn, nu vill jag nästan att skolan ska sätta igång ordentligt igen.. Mina o Linns böcker hade skickats nu iallafall, bra det!!

Imorgon ska jag banne mig fixa den här himla bloggen, ser ut som balle just  nu. Men vad gör det...?!

Vi degar i soffan och kollar på Pursuit of happiness, med Will Smith, han är grym! Och så är den sanningsbaserad!!!

Seg kväll så vi får se om jag skriver mer, annars uppdaterar jag imörrn..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: