first day of my life

dagar..

Kategori: funderingar

Gårdagen spenderas på kvällen iallafall hemma hos Emelie tillsammans med henne, Linn och Camilla. Det bjöds på god bakpotatis med röror :) Mycket mysigt!!

Idag har jag äntligen hittat en jacka som jag kan ha i London, svart, lagom tjock och jaa sådär helt okej.. På rea dessutom så tror jag betala 200:- för den eller nåt, brabra!! Hittade lite annat strunt oxå, men inget värt nämna, haha :).

Jag ska iväg till stallet snart, fiiint väder ute med mysig sol. Har två hästar idag så tar nog lite längre tid än vanligt, men det gör inte så mycket.. Håller på att tvätta handdukar så det måste bli klart först... Hade helst åkt dit nu, men måste verkligen tvätta så det är bara att stå ut nån timme till.

Ikväll ska jag umgås med min älskling, kommer sakna honom när jag är i London så vi ska mysa lite extra idag och imorgon såklart :). Så att man klarar sig några dagar sen.

Csn-pengarna kommer äntligen imorgon också, tack och lov, var lite orolig där ett tag, men nu ser det ut som dem kommer in på kontot inatt iallafall... -phew-.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: