first day of my life

biomys.

Kategori: funderingar

Efter ett regnigt stallet satte jag mig i badet och duschade läääänge och tvättade hår med silverschampoo och balsam, rakade benen och njöt av värmen. Sen smörjde jag in mig i god bodylotion och sminkade och blåste håret. Har haft en trött dag idag så jag drog i princip med tompa på bio för jag ville mysa lite bara vi två. Det är roligt att ha Alis här men lite ensamtid behövs efter allt som hänt senaste tiden oxå....

Gick i regnet bort till bion och slog oss ner i sätena... Alldeles för mycket "vanlig" tv-reklam och bara en filmtrailer visade dem innan riktigt filmen satte igång.. Konstigt tycker jag, men de behöver kanske också tjäna pengar eller nåt... Vi såg Australia och jag tyckte den var bra, spännande och fin och med budskap, sånt gillar jag :) Fin musik oxå.. Tompa var inte lika exalterad kanske, men han tyckte den var helt okej. Vi hade dock en brud framför oss som skrattade och gormade vid konstiga tillfällen jättehögt... STÖRIGT! Hatar att gå på fina, spännande filmer och så finns det något stolpskott som förstör... Men vi hade iallafall mysigt och satt nära nära och gosade hela tiden... Har så mycket känslor i mig just nu, och när jag tittar på tompa så virvlar det till i magen :) Såååå härlig känsla ♥



AUSTRALIA.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: