first day of my life

söndag i sängen.

Kategori: funderingar

Nu ligger jag i sängen hemma i motala och slappar järnet :). Igår var jag hemma hos Emelie och Daniel som flyttat till ny lägenhet för ett tag sen. Jättefint och det var riktigt roligt. Vi drack och hade skoj och drog till Harrys.. Ingen succe direkt, men det var roligt nån timme, sen drog vi och käkade på Drottning... Men det var jättekul att träffa Jossan o Mli som jag ser alldeles för sällan :).

Mamma kom och hämtade mig och så åkte vi hem och sov :) Fick tompasällskap i sängen oxå, den bästa sorten såklart, haha.

Varit en skön helg hemma men tråkigt att det går så fort, nu är det ny vecka och massa skola att fixa med, hemtenta och skit.. Suck, är inte sugen på att sätta mig och skriva en massa mer just nu.

 Vi åker hem i eftermiddag vid 4tiden, hämta upp Stefan o Rebecka på vägen oxå.

Äsch, orkar inte skriva just nu,

Kommentarer

  • Lunsan säger:

    HIHI..Du är bäst Joi! Så jäkla underbart att festa med dig igår!!!MMMMPUSS

    2009-02-08 | 15:45:12
  • Joanna säger:

    Ohh tack detsamma, det var riktigt kul igår och såå roligt att träffa er :) Skönt att ha uppdaterat varandra i livet lite. Love u, ses och hörs snart igen. Massa puss

    2009-02-08 | 22:08:09
    Bloggadress: http://joannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: