first day of my life

snart klart :)

Kategori: funderingar

Haha inte riktigt men har iallafall 2½ fråga klara, lika många kvar alltså :) Men det fixar vi på 3 dagar. Linn o jag var sjukt duktiga idag och pluggade på jättebra, hoppas på samma entusiasm imorgon, även om jag känner mig hur trött som helst just nu, himla tur jag ligger i sängen och ska sova strax.. Tompa sover redan, han har varit trötttrött ikväll, men så är det ibland, man är ju inte jämt världens roligaste att umgås med direkt :) haha..

Imorgon tror jag syster ♥ (hoho, lever du ;D) skriver sista tentan för denna period, hon har pluggat ihjäl sig nästan, så nu hoppas jag hon tar sig tid att vara lite ledig och umgås med sina nära och kära ett tag. Eller jag hoppas inte, jag beordrar :) haha. Love u, lycka till imorgon massa, du är grym, men har alldeles för mycket prestationsångest, lugna ner dig lite mörten, man dör inte av att få ett G ibland, haha, eller hur!!

Upp och in i duschen imorgon bitti, så man känner sig lite pluggfresh. Ska köpa frukt och gott på vägen oxå så vi har att tugga på när vi sitter och skriver. Hoppas också att solen lyser lika fint imorgon också, oj så mycket bättre humöret blir då.

Nu ska jag irritera tompa lite så han vaknar och kan säga godnatt på riktigt, han har glömt det två dagar nu, inte ok alls ju, haha.

Natti alla mina älsklingar,


Kommentarer


Kommentera inlägget här: