first day of my life

sängen är bäst :)

Kategori: funderingar

haha just nu är sängen min bästa vän. Oj så skönt jag sovit inatt.. Ville inte alls rulla ur täcket när klockan ringde förut.. Vilket jag inte heller gjorde utan gick upp vid kvart i 10 istället :) Nu känner jag mig pigg och redo inför dagen. Solen lyser utanför och det är verkligen hur fint väder som helst ute, menmen en hemtenta ska skrivas, och så är det när man sätter igång i sista stund...

Ska sminka till mig lite och dra på mjukiskläder, och så käka lite frukost förstås. Så himla gött att vakna hungrig på morgonen.. Det gjorde jag aldrig förut när jag gick på gymnasiet och så, ,men nu har man liksom vant sin lilla magge vid yogurt och flingor på morgonen, och då måste den får det :) haha. Ska köpa med lite frukt till Linn oxå, måste ha något att tugga på!

Efter plugget blir det stallet vid 4 och sen när jag kommer hem ska jag hänga på tompa på promenad. Han är så duktig nu, går varje dag minst en timme och äter nyttigt och inget godis eller nåt, tror man kommer se skillnad fort.. Det är ju tyvärr lättare för killar än tjejer att gå ner i vikt... Gaah.. En annan får kämpa :).

Jaja bäst jag hoppar iväg nu,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: