first day of my life

nuuuu...

Kategori: funderingar

kör vi.. Jag som skulle vara så effektiv idag.. Hmm det gick sådär :) Var i skolan på morgonen och fick massa inspiration att skriva då hon tog upp iallafall lite vettiga saker, även om jag var trött som en bäver, men när jag ätit lunch gick luften ur mig totalt :). Jag låg i soffan en stund med datorn på magen och sen drog jag mig själv till stallet, Landola fick dock vila idag eftersom jag kände mig som en usel studerande och åkte hem illakvickt för att slå mig ner vid datorn på köksbordet :) haha. Har iallafall fått lite skrivet på en fråga, så det ska nog gå bra.. Nu är problemet att jag hittat för mycket teori så jag inte riktigt vet hur jag ska få ihop det utan att det ska bli massa snurrigt.... Ska klura på detta oerhörda problem under natten och hoppas jag kommer på något bra!!

Ikväll blir det lite matlagning på slappnivå, typ mackaroner och ärtor, och sen ska jag läsa lite mer bok tror jag, innan jag antagligen somnar till en film.. Oj så jag längtar efter en tv i sovrummet.. Suck vi behöver ett tvillingkort, men en till boxer är ju dyr, typ 1500:-... Och vem har råd med det efter den jävla elräkningen.. Ännu en fattig månad.. Tänk att det är mars snart, helt galet.. Nu är det verkligen vår snart och jag längtar såå mycket.

Nu ska jag hoppa lite hopprep, sjukt jobbigt för vaderna, och eftersom jag har NOLL kondition (hur det nu kan komma sig när jag ridit i miljoner år) så flåsar jag ihjäl mig rätt fort :). Men sakta men säkert..

Ska kolla sommarkurser ikväll oxå, kanske ska jag läsa juridik 15hp, kan vara kul kanske.. Eller fysisk träning/kost blabla vad den nu hette.. Vi får se... Ska söka jobb oxå.. Det verkar bli Halmstad i sommar iallafall och det känns faktiskt riktigt bra, ska bli mysigt :) Dock får nog taggtråd bo hemma i Motala då så hon får lite riktig sommar... Eller vi får se om vi kan lämna bort henne, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: