first day of my life

min bror.

Kategori: funderingar

Den 9 mars åker min bror till Australien för att bo tillsammans med sin Sarah i Sidney. GUUUUD. Jag har liksom vetat att han ska åka, men shit, det är ju bara några veckor kvar och sen är han på andra sidan jorden :(.... Nästa helg ska vi åka ner hela familjen och umgås hela dagarna och verkligen trötta ut varandra så vi klarar oss ett tag. Vi vet ju inte alls när vi ses nästa gång.. Kan vara vinter2009, eller i sommar, eller hmm, vi har ingen aning. Känns dock rätt tungt just nu och jag längtar verkligen efter honom, men vi ses ju snart. Jag är ju så glad för han och Sarahs skull, de är världens finaste tillsammans och att dem ska få leva livet tillsammans i Aussie är ju hur roligt som helst. Vi har ju någonstans att åka iallafall vi känner för att ta en liten tripp. HAHA. Bara ett dygns flygtur ifrån varandra ... Jaja det kommer lösa sig som jag säger till mamma.. Undrar hur hon tar det här egentligen.. Hon låter rätt sansad när jag pratar med henne men usch det måste vara så jobbigt för henne att inte ha sin enda son nära... Men vi ska lära henne o pappa Skype och göra en facebook-profil till dem så kan dem prata så mkt de vill!!







JAG ÄLSKAR DIG BROR :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: