first day of my life

min bästa vän

Kategori: funderingar

Idag har jag haft en riktigt mysig dag i stallet. Kom dit när solen fortfarande sken och det var riktigt varmt, relativt mot vad det brukar vara iallafall. Sen tog jag med Landola♥ ut på en tur i skogen :) Galopp i snön upp för massa backar, både hon och jag var trötta sen :) haha. Det var härligt att komma ut i skogen eftersom det varit så halt och kallt och snöigt så man har inte kunnat vara ute i skogen alls på ett par veckor.. Jävligt segt!! Men nu är det snart vår, äntligen. Oj vad mysigt vi ska ha det då !

Nu ska jag se en film och käka mackaroner , ärtor och chili con carne, gottgott :). Är sugen på godis (som alltid)... men ska försöka hålla mig idag tro det eller ej.. :)

Tänkte se "den rätte för rosing" men njaa ska nog bojkotta den där skiten tror jag faktiskt..

Väntar dock, precis som emme på the city-avsnittet.. Gaaah det är alldeles för korta avsnitt varje gång, drygt 20 min bara, idiotiskt :) haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: