first day of my life

ledig tisdag.

Kategori: funderingar

Idag är jag ledig och sov länge... Fortfarande samma tröttkänsla hela tiden, jag börjar undra om jag inte får i mig nog med vitaminer och mineraler eftersom jag är vegetarian.. Tycker jag äter bra men eftersom jag tagit bort köttet så blir det ju lite konstigt i kroppen kanske.. Den borde ju ha vant sig vid detta efter 10 år men kanske inte.. Ska börja ta mina tabletter igen som står i kylskåpet och hoppas det kommer kännas bättre om några veckor..

Solen lyser idag också, det är så himla härligt och man blir glad i kroppen =) Jag skulle till skolan och skriva ut mitt personliga brev + cv och sen gått på stan och lämnat in det, men tompa tog med min dator i morse så det blev inget med det. Är ledig på fredag så ska göra det då istället. Börjar väl bli i sista stund nu men man kan ju alltid hoppas ändå!!

Igår låg vi på varandra och gluttade på tvn. Hamnade framför "advokaterna" på tv4 som är en dokumentärserie typ om försvarsadvokaterna uppe i stockholm. Jätteintressant och cool serie. Vår nya favorit :)! Sen såg jag dokumentären om size zero, konstig dokumentär, men intressant... Förstår fortfarande inte hetsen. Visst det är jättefint att vara smal, men det finns ju en gräns för det oxå... Jaja..

Nu ska jag försöka gräva fram lite lunch, oj det är verkligen tomt i skåpen hemma men tyckte jag såg lite kikärtor i ett hörn, får koka lite pasta till det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: