first day of my life

hmm.

Kategori: funderingar

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött heeela tiden.. Jag är trött jämtjämt.. Eller hmm, när jag är ute och rör på mig, i stallet och på stan så går jag ju inte runt och sover, men jag har så svårt att ta mig för saker just nu, för jag vill bara ligga som en deg i soffan om dagarna. Har väl med årstiden att göra.. Börjar bli bättre nu när det är ljusare längre, meeeen fortfarande sjukt svårt att ta sig upp på morgonen och sådär.

Denna vecka måste jag dock vara effektiv som tusan med tanke på min himla hemtenta. Men när jag väl har något jag MÅSTE göra så brukar jag få tummen ur röven... Och jag är ju som bekant sjukt duktig på ordbajs, vilket passar alla 5 frågor vi fått utdelade, så det ska nog bli bra, även om jag har lite ångest, haha :) Alltid ska jag vara sist ute med saker.

Nu ska jag dra kära tomp från datorn så han kan killa mig på ryggen när vi ser på film. Eftersom han somnade ifrån mig igår på vår hjärtans dag när vi kollade på en film vi bränt så tänker jag göra tvärt om idag :) haha.

good night darlings,

PS. Jag älskar mina vänner, mina fina världens bästa vänner som finns runt omkring mig. Så mycket kärlek och energi ni ger mig.!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: