first day of my life

en vecka senare.

Kategori: funderingar

Så gick det ännu en vecka utan att jag loggade mig in på bloggen.... Vet inte varför eftersom jag spenderar mycket tid framför datorn.. Hade väl ingenting vettigt att skriva om kanske.. Men nu har det iallafall varit helg och den har varit lång och mysig. I fredags var vi hemma hos Linn, jag, camilla och hennes 2 kompisar, och pratade, drack lite vin och så gick vi vidare till Morfars för lite prat och dans :). Kom hem vid 2tiden och somnade gott efter lite mat.

Igår vaknade jag av att tompa kom hem med en stor ros till mig efter att han varit och dömt en volleyboll-match tillsammans med stefan. Världens finaste ♥. Vi drog ut till stallet och myste tillsammans med Landola och sen drog vi hem, fixade oss lite och åkte till Maxi för att handla mat. Skaldjurmacka till förrätt, tacopaj till middag och chips och godis till efterrätt :) Hur gott som helst. Vi tog bort vardagsrumsbordet och la vår madrass och massa kuddar och täcken på golvet som en liten kuddgrotta, och så låg vi och tittade på film där, även om tompa somnade rätt fort :) Jättemysig dag tillsammans med världens bästa pojkvän :).

Idag har tompa, jag och stefan gått runt hela nissan. Tror det tog ungefär 1 timme, men sen var vi så igång så tompa och jag fortsatte en halvtimme till :) Så himla skönt att promenera. Idag känns det lite som vår i luften oxå. Ska snart ut i skogen med Landola och ha det gott, sen hem och dega i soffan. Imorgon början tentavecka, ska lämna in tentan på fredag så nu blir det bibblan varje dag för plugg och skrivande. Men det ska nog gå bra, måste bara komma igång, alltid det som är det segaste. Men har läst lite bok så det ska nog inte vara allt för svårt..

Nästa helg åker antingen vi ner till Lund/Malmö för att träffa syster och bror, eller så kanske dem skulle komma upp, vet inte riktigt... Men eftersom Rickard snart sticker mot Sidney på oviss framtid så vill jag passa på att träffa honom så mycket det bara går. Och det är ju faktiskt bara en timmes bilfärd iväg ju!!.. Dock lite irriterad på dem både eftersom de vägrar höra av sig just nu.. Ringt martina 2 gånger senaste två dagarna utan svar, men inte ens ett sms tillbaka kan man få.. Så behandlar man faktiskt inte de människor man älskar mest, även om man har annat viktigare saker för sig.. SUCK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: