first day of my life

update.

Kategori: funderingar

Nu är påsken förbi, mysigt som tusan har det varit men det är skönt att vara hemma i Halmstad också såklart. Har pluggat lite, ridit Landola såklart och njutit av det underbara vädret :).

Var hos farbror doktor idag för min mage, antagligen tjocktarmsinflammation eller något annat smaskigt, har fått medicin jag ska äta i minst 1 månad nu så får vi se hur det går.. Låg i kramper hela natten så nu får det faktiskt bli ordning på detta. Dem tog blodprov på mig oxå, händerna började svettas och jag kände mig snurrig, men sjuksyster var jättesnäll och förstod min fobi mot sprutor, men nu är den fobin borta, det gjorde ju inte ens ont, som ett baby-geting-stick typ.. Hur lugnt som helst.. Nu funderar jag på att börja lämna blod för att göra en god gärning här i världen, ska tänka på det :).

Mina Pink-biljetter slank ner i brevlådan idag från Danmark också så nu har de vip-plats på kylskåpet fram till november..Haha, lååångt kvar men det är alltid härligt att ha något att se fram emot.. Och efter november så är det bara ett stenkast tills vi åker till Sydney ju och hälsar på Sarah och Rickard.. COOLT!

Äsch nu ska jag bädda rent, suck, I'm a fucking housewife.. Hjälper inte era män er heller med ett skit.. Antar att man får skylla sig själv som nångång började bete sig som en jävla morsa.. Men det är ju irriterande för det.. =) Men "all you need is love".. right :)!

Kommentarer

  • Daniel säger:

    ÅÅÅÅH pink, lucky u!! Det kommer att blir en upplevelse för dej!!

    2009-04-18 | 20:44:20
    Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    ÅÅÅÅH jaa verkligen joanna!

    2009-04-20 | 21:22:27

Kommentera inlägget här: