first day of my life

underbara vår.

Kategori: funderingar

Vår är absolut den bästa våren. Jag bara lyser upp och blir några stepp lyckligare, bara för solen lyser och luften känns ny, ren och luktar gott :). Hästarna är lyckliga över solen och slippa massa täcken och folk slår sig ner i solen på uteserveringar och bara njuter av dagen. Det är så härligt. Har alltid uppskattat sommaren mest, det gör jag nog egentligen fortfarande, men oj vad jag ska njuta av denna vår. Har lite roligt att se fram emot oxå, som födelsedags/vårfest hos Emma o Simon på lördag, och sen på torsdagen åker vi hem för att fira påsk. Martina kommer vara hemma och på lördag har jag och tompa fixat påskfest med våra gamla underbara vänner. Alltså många underbara stunder tillsammans med dem jag älskar mest i världen.

Idag är det första april och april kunde ju inte börjat bättre än såhär :). Helt underbart. Peo säger att det kommer snöa snart, men jag tror det kommer vara sol varje dag ända till september nu, vore hur grymt som helst! haha.


Hipp hurra för våren ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: