first day of my life

snark? Kärleksförklaring.

Kategori: funderingar

Har en insomnia-kväll antar jag.. Somnade till vid 00 typ nån timme men sen vakna jag och har inte kunnat somna om.. Så har glidit runt på internet nu ett tag, eller ganska långt tag förresten.. Gud måste verkligen sova minsann. Tompa ligger jämte mig och snarkar [otippat]. Vad konstigt det är det där, hade det varit någon annan hade man blivit tokig men eftersom det är han, mitt hjärta, så gör det inte så mycket. Han är dock ganska lätt att tysta, bara hålla för näsan så vänder han på sig :) haha.. Och så sätter det igång igen.. Nu ligger vi ju i 1.20-säng oxå så blir lite varmare och mysigare, saknar när man låg på varandra och sov, nu har man en stor säng att bre ut sig i, inte alls lika mys. Dock ligger jag alltid på tompas sida iallafall, vill känna hans närhet...

Vet inte vad som hänt men just nu känns det som vi är kärare än på länge.. Jag känner mig fånig och vill bara pussa och ta på honom hela tiden.. Det har varit lite skakit ett tag då vi har så olika tider och liv just nu, jag seg skola, han praktik och det har varit en del tjafs, men nu känns det som attityden börjar ändras och att vi kan se det fina i vår vardag igen.. Finns inga ord att beskriva hur mycket han betyder, som till universums slut och tillbaka, minst. Så sjukt häftigt det här med kärlek, skulle kunna skriva en hel uppsats om vad konstigt det egentligen är, men shit, det måste vara den bästa känslan i världen :).

Nu är det vår och kroppen bubblar, kanske bubblar kärlekshormonerna till lite extra då oxå :).



Kommentarer


Kommentera inlägget här: