first day of my life

I friday, I'm in love!

Kategori: funderingar

Så var det underbar fredag igen och solen lyser gott idag oxå. Jag har hunnit äta frukost, fixa lite och kolla på efter tio men nu ska jag ta tag i dagens projekt "fixa datorn". Min bärbara har ballat ur totalt så jag ska formatera om den nu så den kan bli normal igen förhoppningsvis. Har lagd över alla bilder och skolarbeten på D:/ så hoppas dem finns kvar där sen oxå :)... Orkar inte lägga över allt på tompas dator så jag håller tummarna istället.

Vi hade skola idag egentligen men jag var uberseriös inatt mellan 00-03 och läste om åtgärdsprogram på skolverket och kollade hur det åtgärdprogrammet vi ska göra i ett grupparbete ska vara uppbyggt. Jätteintressant, och skönt att jag tog tag i det så jag slapp sitta på tråkig föreläsning :) Kunde inte sova så då kan man ju lika gärna vara lite ambitiös minsann!

Nepp bäst jag tar tag i dagens to dos, annars fastnar jag nog här :)

HAPPY FRIDAY ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: