first day of my life

grymt dålig.

Kategori: funderingar

Har varit grymt dålig på att uppdatera på några veckor.. Får väl skylla på vädret, min praktik, och att jag haft annat skoj för mig så som att mysa med vänner, dricka vin, tjattra, plugga och kärleksgosa med tompa.. Såna där vardagssysslor som man gillar för det mesta :)

Helgen har varit underbar, i fredags mötte jag upp Linn, Fredde och deras kompisar och så satt vi på Bolmens ett tag innan vi gick in till en uteservering och mös med skratt och prat.. På lördagen låg vi och solade tillsammans hela dagen och på kvällen hade jag och tompa mys själva, somnade båda två i soffan innan 23, haha, solen gör en trött :). Igår slappade vi på dagen då det var moln och sen var vi hos Stefan och Becka och grillade och kollade på film "Nothing but the truth", riktigt bra film, hade sett den innan men den är ändå brabra!

Idag vaknade jag vid 9 och sen har jag bara kollat mail och datorn lite, ska strax sticka iväg till stan en stund, ska köpa på mig några underbara over-sizetröjor på Gina som bara är hur sköna som helst :) Och passar dessutom till det mesta, sånt gillar vi. Sen ska jag plugga resten av dagen, har tenta som ska in på fredag kväll så det är bara plugg som gäller, alltså inget valborgsfirande för mig, men det gör inget, tror jag sticker ner till Martina på fredag eller lördag och hänger där i helgen, på söndag kommer mamma o pappa för då ska vi flytta ur alla deras saker då de inte ska ha någon lägenhet i sommar, de ska till Spanien och leka istället :) Gött för dem, haha.

Återkommer förhoppningsvis snart igen, nu vet ni att jag lever iallafall.. Funderar dock på att skaffa Twitter istället, verkar coolt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: