first day of my life

fredagskväll.

Kategori: funderingar

Var på stan på eftermiddagen och fikade med töserna, mysigt. Satt på uteserveringen på espresso house och njöt av solen. Imorgon ska vi festa tillsammans och det känns skojigt :). Hela gänget samlat minsann. Åkte till Landola som stod och njöt i solen så jag tog det lugnt och stressade av totalt, njöt av vännerna och småsnack och bara stall-lukten (ja, jag vet, det är bara idiotiska hästtjejer som kan njuta av stallukt, haha). Åkte hem till Tompa och Alis som satt vid datorn och fixade C-uppsatsen, så nu är det ivägskickad och klar förhoppningsvis. Vi åkte och käkade och sen förbi hemmakväll för att hyra en film. Alis försvann till nån för att spela x-box och tompa och jag skulle ha myskväll i soffan.. Tror det tog 12 minuter in i filmen innan han däckade.. Kul kille.. haha... Men filmen var iallafall helt okej (Passengers), lite skum men godkänd... Nu glor jag bara på internet och ska väl "bära" tompa till sängen snart :).

Imorgon blir det lite stros på stan för att hitta en present till Emma och ska kika in Bikboks jeansrea.. Får se om jag pallar prova jeans, inte mitt största intresse på jorden, alldeles för omständigt :).. Men iallafall.. Sen blir det Bolmens för att njuta av solen med kompisar och så stallet förstås. På kvällen vankas som sagt födelsedagsfest, men jag ska försöka ta det relativt lugnt, vägrar må som jag gjorde förra söndagen, absolut inte värt det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: