first day of my life

vaken.

Kategori: funderingar

Nu är jag vaken [knappt] och ska strax dra på mig kläder och skor och bege mig mot bilen.. Ska svänga förbi tjejerna och hämta upp dem på vägen till Östra stranden.. Det regnar idag så hoppas verkligen inte vi ska vara ute allt för mycket.. Ska kolla upp hemsidan oxå så att de inte ställt in det eller så.. Inte jätteroligt att spendera en hel dag ute om det öser ner som det gör just nu.

Glömde nämna igår att bilen gick sönder när tompa åkte över nissanbron. Hela ljuddämparsystemet gick av, men han hade bråttom till en lektion så jag fick springa in på bilverkstaden vid skolan i min fina klänning och be om hjälp :) Och snälla som de är där så skjutsade de mig till bilen, skar bort det som släpade på marken så jag kunde köra bort den till deras verkstad. Sen fixade de en ny makapär där bak bara under dagen så nu är bilen hel och fin igen :) Tack!! Mycket saker som kostar mycket pengar den här månaden.. men en olycka kommer ju aldrig sällan så det är väl bara att lämna in, betala och se glad ut... Förhoppningsvis håller sig allt helt i oktober månad sen, haha.

Neeh bäst jag letar fram mina regnbyxor nu vart fasen jag nu kan ha lagt dem.. Inte mitt mest frekventa använda byxpar direkt.

Ha en underbar tisdag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: