first day of my life

update..

Kategori: funderingar

Sååå nu har jag lite tid att skriva blogg igen :) Kom hem från Lund igår vid lunch, åkte efter vi vaknat typ. Helgen var mysig och Martina och Andrea's lägenhet var jättefin, behövs bara lite mattor och lampor, men det kommer ju eftersom. På fredagen gick vi på stan i Lund hela dagen, traskade omkring och njöt av det fina men kalla vädret.. På kvällen lagade vi först mat och sen gick vi på bio på kvällen.

På lördagen åt vi frukost på ett mysigt fik i Lund och sen åkte vi in till Malmö. Vi skulle ha mött upp Rickard och Sarah men han var alldeles för bakis så det blev inget med det utan vi gick på stan själva och jag höll mig faktiskt från att köpa någonting på hela dagen. På fredagen köpte jag bara en mössa på indiska och en höstjacka på h&m för jag frös så mycket :).

Igår när jag kommit hem åkte jag till stallet och mös med Landola i det fina vädret. Red ut i skogen och hade det allmänt härligt. Sen åt vi lite havregrynsgröt och macka till kvällsmat innan vi somnade :) Idag försov jag mig från den enda lektionen så jag sov lite till, gick upp, åkte upp till stan, skulle köpa lite långärmade vanliga tröjor från h&m att ha till stallet men insåg i kassan att jag glömt mitt bankomatkort hemma.. Så det får bli en annan dag.
På eftermiddagen idag var jag med Landola hos tandläkaren och hon fick 3 sprutor med lugnande innan hon kunde slappna av. Hon var helt lelös stackarn men jag fick iallafall hem henne tillslut efter en långsam promenad. Nu är hon jättefin i munnen igen och de vassa tänderna som hon hade är borta, känns riktigt skönt, min skatt ♥

Imorgon är jag ledig och jag ska umgås med tompa lite för sen på kvällen åker jag till Lund igen, sen sover vi och åker ut till Malmö Flygplats tidigt på onsdag morgon -gäsp-. Eftersom vi ska gå på stan hela dagen och sen gå på konserten så kan vi ju inte ha med något handbagage, utan det får bli en liten vanlig väska med det viktigaste som sminket och en extra tröja typ... Det ska bli mysigt att åka upp till storstaden lite.. Jag har knappt några pengar att shoppa för men det är alltid kul att kolla runt, och ännu roligare att umgås med syster!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: