first day of my life

taggtråd och jag...

Kategori: funderingar

... vi är goda vänner fast vi är väldigt olika :)

Hon ligger på min vänstra arm nu så det är en aning svårt att skriva men det funkar. Kom nyss hem från Camilla där Emelie oxå var, vi mös och pratade strunt ett par timmar. Skönt att se mina underbara tjejer igen ♥ och imorgon blir det minsann heeela tjejgänget [förutom madde] som samlas. Och dessutom en hel del folk jag inte känner sen förr, och det ska faktiskt bli väldigt roligt.

Laddade hem Whitney Houstons "Greatest Hits"-cd igår så jag ska nog lyssna lite på den.. Sjukt bra sångerska med såå fina och bra låtar. Så tragiskt att det gått som det gått för henne i livet... tänk så vacker hon var i "The bodyguard", breathtaking :)

Hade velat ladda hem någon skojig film att somna till eftersom jag är så mörkrädd men jag hittar ingen, så får nog krama om tagg och säga godnatt nu istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: