first day of my life

systertid

Kategori: funderingar

Nu ska jag och Martina ha syskontid :) Nästa onsdag flyger vi Malmö-Stockholm arlanda på morgonen och spenderar dagen i fina huvudstaden. På kvällen ska vi till globen och se Coldplay som är ett av Martinas favoritband. Sen flyger vi tillbaka till Malmö på torsdag morgon vilket innebär att vi får spendera en natt på Arlanda flygplats, haha, kan bli intressant :) Men det är ju sånt som man sen kommer ihåg. Någon soffa borde ju finnas till oss någonstans tycker man ju :). Sen är det skola för båda martina och mig på torsdag dag. SEGT! Men roligt!

Hon fyller ju år den 18e så det här är min och mammas present till henne. Och eftersom jag fyller i oktober blir det lite min födelsedagspresent oxå :) Ska bli riktigt skojigt och jag ser verkligen fram emot att mysa med min syster lite extra mycket. Dessutom åker vi ner till Lund på fredag och stannar några dagar, längtar ♥



 ♥ LOVE U ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: