first day of my life

måndag

Kategori: funderingar

Nu är det måndag igen och just nu sitter jag och laddar ner massa ny musik för att uppdatera min kära ipod som mest legat och skräpat sista tiden. Ska göra nya listor i iTunes med pluggmusik, mysmusik, partymusik, kärleksmusik, och jaa ni fattar :) Så nu håller jag på att fixa lite med det, har ni några förslag på bra musik jag måste lyssna på??

Ska snart till stallet och rida, ska bli riktigt mysigt för det är så himla fint väder ute idag :) Tompa har tentainlämning på fredag så jag får nog vara själv i stallet den här veckan oxå, de är nog rätt stressade !

Igår kväll somnade jag som en liten bäbis i tompas famn ♥ några minuter efter att vi satt på en film vi varit och hyrt.. Jag känner mig hängig trött och förskyld, men vem gör inte det just nu å andra sidan.. Ingenting att gnälla över :) Det var iallafall välbehövlig sömn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: