first day of my life

kräftskiva

Kategori: funderingar

Festen igår var jättelyckad och jag tror de flesta hade skoj :). Det hade jag iallafall, vi åt massa god mat som Emma och Thilda fixat med och en hel del räkor och kräftor, dock är det ju så sjukt jobbigt att skala skiten =), men det är det ju värt.
Tack för en roooolig kväll!

Nu ligger vi i sängen, tompa sover fortfarande men jag vaknade och var jättehungrig så ska nog dra mig mot köket snart och koka två ägg att ha på mackorna, mums. Idag ska vi ha en mysdag bara vi två eftersom han varit borta sen torsdag. Det blir storhandla, stallet, kramas, laga mat och promenera. Det blir hur bra som helst, joanna ♥ tompa :)

Har glömt om jag har lunchen i stallet idag så får bli en liten vända dit snart vid 12tiden för att kolla läget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: