first day of my life

hmm

Kategori: funderingar

Imorgon är det som sagt dags för tenta nr1 den här terminen och jag är galet ofokuserad. Nu borde jag ha suttit vid alla papper men istället så sitter jag här, ringer runt till hästfoderhandlare eftersom Landola gått ner i vikt på sistone.. Och så bloggar jag litegrann. Men jag ska nog ta tag i det nu, äta lite frukost och sen kör vi :).

Igår var jag vaken till 2 och såg på film, och så väckte tompa mig vid halv9 så nu är jag lite trött.. Men då somnar jag nog okej inatt förhoppningsvis.. Är ju galet mörkrädd så vi får se hur det går att sova ensam, inte alls något jag ser fram emot.. Menmen så får det vara :)

Måste iväg till kåren oxå och betala himla kåravgiften... Suck, hade glömt bort det och den måste vara betald för att få göra tentan och så.. Nu rinner pengarna iväg redan, känns inte alls skoj...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: