first day of my life

en ny dag

Kategori: funderingar

Nu är det fredag och jag har hunnit skiva tenta [som gick åt helvete], varit i stallet i två omgångar och kollat på det nya avsnittet av Grey's anatomy. Nu har jag kokat lite ärtor som jag äter till vita bönor i tomatsås, jag är galet slapp idag. Blev ett äpple och några ostbollar till lunch.. Jättebra matdag idag, haha.

Ska snart gå [tompa har ställt min cykel ngnstans, hittar den inte] iväg förbi hemköp och sen hem till Milla där hon, hennes vovve ludde, emme, hennes vovve ceasar och jag ska mysa ikväll. Det var allt för länge sen som vi bara umgicks så det ska bli såå skoj. Hoppas thilda kommer över en stund oxå ♥

Imorgon ska jag upp skapligt och diska och städa lite innan tompa kommer hem.. Sen blir det stan för att hitta ngt att ha på mig på kräftskivan. Blir en mysig dag i stallet också såklart och kl 19:oo ska man vara hemma hos Emma. Ohh jag längtar. Får inte glömma systemet heller, haha.

Bäst jag traskar iväg nu i mina rosa mysbyxor, galet slö idag, orkar inte ens klä på mig normala kläder.

Beställde för övrigt 2 söta nattlinnen från Ellos i onsdag som kom idag.. Hur fina som helst och jätteskönt material. Har velat ha fina, korta, tunna nattlinnen att sova i länge men inte hittat några som passar, vill helst inte ha med hello kitty på som finns överallt, man vill ju vara fin för sin pojke även när man sover ju :).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: