first day of my life

egendag

Kategori: funderingar

Har en liten egendag idag. Ledig från alla måsten så idag tar jag det bara lugnt, har städat lite och kollat runt på internet.. Ska strax iväg och sola och sen blir det någon god lunch såklart. Vi har ingen frukost hemma så blev bara en tråkig knäckemacka förut för att dämpa hungern litegrann. Tompa har skola och sen skulle han och Alis spela tvspel så jag har lägenheten för mig själv, lyxigt, haha.

Var hemma hos Linn igår med henne, Emme och Ahmed, men var helt galet trött så när Linn & Emme gick till Kåren åkte jag hem och däckade som ett barn i sängen :) Sov till halv 11 idag, skööönt och sen har jag mest pysslat runt.

Imorgon när vi vaknat åker vi till Lund, ska nog förbi Malmö oxå och hälsa på bror och Sarah, vore skoj.

Nu ska jag springa iväg,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: