first day of my life

arlanda..

Kategori: funderingar

... Nu sitter jag vid en dator på Arlanda.. Martina har somnat på en smal liten soffa här bakom mig men jag kunde inte sova, fötterna sticker sen alla timmar vi gått på stan idag. Flög från Malmö vid 8:40 imorse och var inne på stockholm city vid 11-tiden sen efter flyg och arlanda express till centralstationen. Allt har gått hur smidigt som helst och nu är det bara flyg hem kl o7:oo imorgon bitti, så därför vi "övernattar" här, sjukt onödigt att lägga pengar på ett hotellrum vi behövt i typ 5 timmar.

Dagen och kvällen har varit hur mysig som helst iallafall. Vi har traskat igenom de flesta affärerna på drottninggatan och kring plattan där i väntan på konserten som vi varit på. Coldplay var magiska och helt galet bra :) Sjukt duktiga live-artister och de spelade ALLA bra låtar man någonsin hört med dem. När de kom in en sista gång och spelade Yellow som extranummer reste sig varenda hår på kroppen, mäktigt med ett fullsatt globen som sjöng med och var helt galna :). Man kom ut lycklig och nu kommer man nog vara coldplayfrälst ett tag framöver. Haha.

Jag borde väl sova om jag ska orka köra hem direkt imorgon bitti när jag skjutsat hem martina.. Eventuellt stannar jag kvar och sover ett par timmar innan jag kör, otäckt om man är allt för trött. Men ska snart försöka lägga mig igen och få några timmars sömn så det ska nog lösa sig. Vi är ett gäng ungdomar vid sky city som har slagit sig till ro så det känns rätt okej ändå och inte jättehemskt. Men det är första gången vi gör något sånt här minsann, tycker det är lite mysigt faktiskt...

...förresten är maten på flygplatserna galet dyra, de har ju ingen konkurrans vilket gjorde att jag fick betala 80:- för en jävla macka inatt när vi kom hit.. KNÄPPT!

Nu ska jag kolla till min underbart fina syster som faktiskt fyller 20år idag (18e). HIPP HIPP HURRA! Tack för idag, hoppas du sover gott :)

Godnatt och godmorgon gott folk,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: