first day of my life

trötttrött.

Kategori: funderingar

Oj blev en låång dag idag tillslut. Skola 9-14, var så effektiva, vi skulle egentligen slutat 16 så jag var glad :). Sen åkte jag direkt och köpte spån och sen raka vägen till stallet ändå fram till halv8. Jag klippte Landolas päls själv minsann, och det blev jättebra. Nu är hon som en nakenhund så det blev dubbla täcken idag så hon inte fryser.

Har kollat på Idol och ska krypa ner i soffan och sätta på någon film nu att somna till. Tompa♥ är iväg på fest så jag roar mig själv, rätt skönt ibland, inte för ofta dock. Imorgon ska jag till bibblan och plugga lite, sen tvätta, och rida ut långtur med Marie, ska bli mysigt. Tompa är också ledig så vi myser nog mest tillsammans. Sen får vi se vad helgen har att erbjuda, än så länge är inget bestämt, väldigt skönt.

Ha de'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: