first day of my life

torsdag 23/10

Kategori: funderingar

Vaknade till vid 8.30 av att telefonen ringde. En skola som ville ha vikarie men jag har ju tentaångest så kände att jag var tvungen att plugga istället. Det kommer säkert flera tillfällen hoppas jag.

Nu sitter jag i stallkläder och ska snart åka till stallet. Jag och Issa ska ut i skogen med våra kusar, det är soligt i Halmstad idag och då får man passa på. Var där innan skolan idag så har mockat och fixat allt innan, skönt. Bara kunna ta det lugnt och mysa med min prinsessa.

Från och med imorgon ska jag sitta på bibblan och plugga ändå fram till onsdag och tentan. Verkligen bara sitta och trycka in skiten, för det känns skit just nu, kan verkligen ingenting.. Men det kommer säkert ordna sig..Det värsta är att min magkatarr vägrar släppa och så blir jag orolig över det och jaa det blir en jävla ond cirkel. Dessutom har jag gått upp i vikt och usch, det spär ju bara på skiten ännu mer.. Men har börjat äta lite bättre nu så det går nog tillbaka snart... Hoppas jag.

Ikväll blir det tända ljus och mys i soffan. Ingen bra tvkväll men får sätta på någon gammal god film istället. Det blir bra det.

Bäst jag åker nu,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: