first day of my life

rensning.

Kategori: funderingar

Och det är ingen trevlig garderobsrensning som tompa håller på med, utan nu går han loss i badrummet i badkarsröret och handfatsröret.. GALET ÄCKLIGT. Och det mesta är mitt hår som fastnat när jag duschat, haha.. stackarn. Men han erbjöd sig faktiskt själv så jag är inte boven i dramat, den här gången iallafall, haha.

Jag har lovat honom ansiktsmassage i gengäld för att han höll mig sällskap när jag diskade oxå. Snäll han är idag, älskar honom. ♥

Har dessutom fått sjukt suspekta utslag under bröstet på vänstersidan.. Ser ut som stora myggbett typ, med massa knottror omkring.. Dessutom gör det ont, känns som ett skrapsår typ.. Tur mamma kan sina sjukhussaker, hon vet nog hur jag ska medicinera :).

Nu ska vi sova snart, efter massagen, upp vid 9:oo imorgon, fixa oss, till stallet och pussa på Dolan, och sen åker vi hem mot Motown. Så är nog hemma efter lunch någongång om väglaget håller sig okej. Både mamma, pappa och tompas mamma har ringt och varnat oss, så VI LOVAR att köra försiktigt, såklart, som vi alltid gör.

Måste kolla upp hur dyrt det är med mmsblogg, annars tycker jag det är ganska skojigt :).

GODNATT

[hoppas det gick bra för er på tentan idag emme och milla, och att ni har skoj ute]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: