first day of my life

lördagkväll.

Kategori: funderingar

Jag sitter (ligger) hemma i soffan en lördag kväll. Är heeelt slut. Var uppe ganska sent inatt (någon låg visst på toan och spydde) och katten skrek, och sen var jag på bibblan kl.11. Sen satt jag där nonstop till kl4, helt död i huvudet. Tog en skogstur med Landola, fodrade kvällsmaten till alla hästarna vid 7, mötte upp tompa på hemköp och köpte tacosgrejer :), lagade mat galet fort, åt, och nu har jag precis sett Mamma Mia för andra gången, helt underbar film !

Jag kommer nog somna snart, borde vika tvätten som tompa tvättat idag, men orkar inte riktigt.. men borde.. så ska nog faktiskt göra det nu. Imorgon öppnat bibblan 12 så sätter mig där då, åker till stallet, rider och sen hem och plugga hela kvällen... Denna jävla kemi kan köras upp någonstans, blää. Idag fick jag iallafall sällskap en stund av Emelie så vi pluggade/pratade ett par timmar tillsammans, gos.

Idag har jag godis kvar i godispåsen fast jag inte köpte så mycket. Desto godare imorgon när jag ska läsa på dagen :). Och lite tacosrester blev det oxå, hurra !!

Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: