first day of my life

kyligt.

Kategori: funderingar

Gaah det är galet kallt ute. Är fortfarande kall efter min och Landolas tur i skogen förut. Hann dock inte hem innan det blev mörkt så fick rida i en svart skog ett tag, lite läskigt men vi tog oss iallafall hemåt :). Det är ändå rätt mysigt att dra på sig mössa, halsduk och vantar och känna att snön kommer snart, jag älskar snön!! Får verkligen hoppas det kommer lite vitt till Halmstad oxå, förra året var det lite snålt minsann. I och för sig ska vi vara 3 veckor i Motala så där finns det nog lite större chans att se snön.

Tentan gick skitbra och var över på 45 minuter. Alla gick jättetidigt och den var verkligen inte svår. Så nu är den gjord och jag är säker på att jag klarade den, kanske till och med VG om jag har haft lite tur oxå, haha.

Tompa och jag orkade inte laga mat eftersom vi båda ska plugga vid var sin dator ikväll så vi drog förbi Medea på vägen hem från stallet om köpte var sin pizza. Jag köpte lite godis också så jag håller mig vid liv när jag ska skriva det sista på min fysiktenta. Det löser sig nog. Är motiverad eftersom jag äntligen ser slutet på Bmanotiden. Äntligen. Nu är det bara praktik 6 veckor och en uppsats kvar, sen är det här året över med matte, fysik, kemi, biologi och ekologi. Och jag är så lycklig att jag klarat allt så bra och verkligen förstått att jag inte är jättedålig på dem här ämnena. Jag är stolt över mig själv iallafall.

Och stolt över syster som fick VG och 90% rätt på sin första stora tenta. Gud hon är så smart :) Och Rickard klarade sin fysiktenta som är den svåraste på hela hans ingenjörslinje. Haha mamma måste vara såå stolt över oss, 3 barn som pluggar vidare och är duktiga!

På fredag morgon efter jag varit hos Landola så drar vi hem till Motala över helgen :). Såå skönt det ska bli, ska bara vara hemma och mysa dock, ingen fest, bara ladda inför resten av terminen.

Nu ska jag vila en timme, sen skriva klart himla fysiken... SUCK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: