first day of my life

kvällskvist.

Kategori: funderingar

Ikväll när jag kom hem ifrån stallet vid halv8 gick jag förbi och handlade lite frukt och grädde och cremefraise. Gjorde wok och mackaroner till middag och fruktsallad med vispad grädde till efterrätt, det måste väl ändå vara bättre en godis känns det som :). Jag tände varenda ljus vi har i lägenheten och nu luktar det vanilj från mina fina ikealjus :) Hur mysigt som helst, man får en go känsla i kropp och själ.

Nu håller jag på att ladda hem Mamma mia, hoppas det är helt okej kvalitet, vi får se, har velat se den så himla länge så nu ska jag krypa ner under täcket i sängen och unna mig den innan jag måste sova. Imorgon ska jag åka till stadsbibblan vid 10tiden och sitta tills jag måste åka till stallet vid 4-5. Hoppas att jag får mycket gjort. Sen ser helgen ut likadan ungefär, tur biblioteket är öppet på söndagar också. Har kvällsfodringen i stallet på lördag kväll så det blir en himla lugn helg, tråkigt men så är det. Vi tar igen det med en himla halloweenfest nästa lördag istället, haha.

Tror Tompa ska sitta på bibblan med sin hemtenta också så då får jag iallafall lite sällskap. Jag ska mest läsa i min bok men det är ändå bättre att sitta vartsomhelstannanstans än hemma, för då hittar jag bara på att jag måste göra en massa andra saker. Det skulle behövas tvättas, städas och så vidare men nu måste jag lägga energi på plugget istället, tills jag känner mig lite säker på alla frågor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: