first day of my life

hole.

Kategori: funderingar

Ligger och kollar på Hi väggen. Riktigt roligt program, har inte sett dem innan av någon konstig anledning.

Har såå ont just nu, så vet inte om det kommer gå att sova. Ska ta en ipren till snart men de hjälper knappt.. Jävlar vad jag gnäller just nu  men det gör faktiskt äckligt ont... Men, jag är inte bitter :) haha.

Fått god mat hemma, och blåbärsprinsesstårta till efterrätt.. GOTT!! Mamma tar hand om mig så bra. Imorgon ska vi ha en mysig dag tillsammans, fixa i trädgården (om jag kan), och åka till sharpman och shoppa lite hästsaker. Det blir bra det :). På kvällen kan det kanske bli utgång, eller så är jag här hemma och myser med mormor som ska komma och hälsa på.

Nu ska jag försöka få in Taggtråd från kylan, galet kallt här uppe i norr :) Hon har sprungit in och ut sen vi kom, hon är lycklig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: