first day of my life

fysik..

Kategori: funderingar

Sitter och skriver på en fysikgrej som jag helt hade glömt bort. Såå jävla tråkigt dessutom och jag förstår ingenting. Men det är väl bara skriva skiten och hoppas han inte gnäller allt för mycket på det, man kan ju inte skriva om saker som man inte förstår ett skit av.

Imorgon fyller jag 23 år :). Fast just nu känns det inte så roligt att fylla år, ingen familj som sjunger ja må hon leva och kommer med frukost på sängen och paket.. Man har blivit för vuxen för att uppskatta det som man gjorde förr. Eller rättare sagt så har livet gått vidare fast man inte vill det, jag vill vara hemma på min födelsedag och blir firad med pompa och ståt, så som jag är värd såklart :). Hoppas tompa har planerat någonting mysigt iallafall, annars blir jag ledsen.

Bäst jag fortsätter nu,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: