first day of my life

fotont

Kategori: funderingar

Kom hem från stallet nyss, var ute och gick med Tompa och Landola, men nu gör min högerfot ont... Den där små benen man har uppepå foten liksom, men det är väl ingen fara med det antar jag, är nog lugnt :).
Har mått illa hela långa dagen, så blev lugnt i stallet idag, nu börjar jag dock bli hungrig men magen är lite skum och jag mår illa fortfarande, det får bli potatispurjolöksoppa och varma mackor till middag idag.. Hade tänkt dra till Linn och mysa lite men vi får se, känns lite skumt om jag börjar spy och ha mig, inte så kul om det är något som smittar, man vet ju aldrig med sån där skit.

Har såå sjukt mycket i skolan nu, man har ingen koll på någonting känns det som, men det är arbeten i både kemi och fysik, en frågeställning till en uppsats ska kommas på, en tenta i kemi ska göra och så lite annan skit... Inte värre än vanligt egentligen men fy bubblan vad det känns segt just nu. Ska bli skönt att ha denna Bmanoperiod över och ta nya tag med andra kurser...

Har varit sååå trött den här veckan, bara sovit och knappt gjort någonting alls, kanske är det en virus i kroppen eller så är det bara det här himla tråkiga vädret som förstör.. =/ Det har regnat lite varje dag, igår öste det ner hela dagen men jag och michaela drog oss ut i regnet med hästarna iallafall, det var riktigt mysigt.

Låter sjukt negativ men det är jag inte, bara trött. Ser dock fram emot helgen mycket, den kommer nog bli riktigt bra hoppas jag. Nu ska jag skala potatis minsann!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: