first day of my life

ett par dagar sen..

Kategori: funderingar

Har inte haft något bloggsug på några dagar, har liksom inte hänt så mycket spännande :).. Var mysigt i lördags med grymt god mat på Gaston's och trevligt att träffa "svärföräldrarna", var ett tag sen. Får hoppas Tompas syster kommer ner med Emmie snart oxå, hon växer tydligen så det knakar :).

Annars har jag mest pluggat, varit i skolan och umgåtts. I tisdags lagade jag, emme, linn och camilla mat hemma hos emme, blev hur gott som helst och så skönt att umgås lite ordentligt, vi har så mycket annat för oss allihopa så man hinner (tar sig aldrig tid) att ses och bara prata och mysa. Hoppas det kan bli mer mys och fest tillsammans i höst iallafall, mina fina flickor. Nästa lördag pratade jag och linn om att ha en gemensam födelsedagsfest då hon fyllde igår och jag fyller den 21a.. Det blir mitt emellan liksom :). Hon jobbade dock så får se om hon kan få ledigt. Vore kul med lite fest :)

Jag har ångrat mig om mitt hår och försöker nu bli blond igen.. Har sån ångest över att jag ändrade hårfärg överhuvudtaget då mitt blonda var såå fint innan jag fick för mig att bli brunett.. Så var hos frisören i tisdags så just nu ser jag inte så himla rolig ut i håret.. Hon gjorde lite blonda slingor i överhåret bara då det är så himla slitet och i hårbotten blev det rätt gult, så nu är det silverschampoo som gäller för hela slanten, haha. Om en månad ska jag tillbaka igen så hoppas det kan bli mer blont då, gaaah man ska aldrig vara impulsiv med håret :(. Menmen gjort är gjort, och det kommer ju bli bra tillslut... Inte så kul att se ut som ett stolpskott sålänge dock..

Imorgon åker vi som sagt till Tyskland för att fira mormor 80 år.. Åker härifrån på morgonen och hämtar upp martina i lund och rickard & sarah i malmö sen åker vi i deras bil ner till Trelleborg. Där träffas allihopa innan vi åker upp på båten.. Det ska bli hur roligt som helst att träffa alla ♥ Kommer nog bli en riktigt mysig och festlig helg med mycket skratt och alkohol om jag känner oss rätt, haha..

Kommentarer

  • emelie säger:

    men då blir det ramlös för mej! ah, får se väl se. kanske kan ta ett eller annat glas. hahha. men för övrigt är det detox som gäller. det viktigaste är NO SUGAAAR!

    2008-10-12 | 23:53:14
    Bloggadress: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här: