first day of my life

chock.

Kategori: funderingar

Det är ca 3grader ute idag.. När jag cyklade till skolan vid kvart i 8 var det nog närmare 0grader... Faaan vad kallt det var. Hade pälsat på mig med jacka, vantar, mössa och halsduk men nu när jag varit hemma en timme fryser jag fortfarande in i märgen. Man måste nog vänja sig ett par dagar vid kylan tror jag. Stackars Landola fryser nog lite idag, fast hon har tjockt täcke.. Men så är hon ju klippt så hon har ju inget hår på kroppen kvar :) haha, idiotiskt vad man gör mot dem små djuren.

Nu ska jag sova en sväng och sen till stallet, sen eventuellt en tripp till någon förfest innan Club4 , vi får se. Beror på när syster kommer upp oxå om vi kan åka ikväll redan uppåt Motala..Det ska visst bli halka och sådär nu så känns lite läskigt att köra.. Menmen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: