first day of my life

onsdag-snart 2050

Kategori: funderingar

Saknar ni mig? Jag har ju så mycket annat för mig :) Som att förstöra små elevers liv, haha. Det är underbart kul på vfun, även om vissa ungar inte är några änglar. Men jag har ju uppbackning av min lärare så det är helt okej ändå. Har planerat och haft en hel del lektioner, mer blir det, skojskoj. Har även matte med 6orna, galet, det är ju svårt, och så tar dem för givet att jag kan och kan förklara, inte lätt..

Min älskade sambo har kommit i en smärre vinterdepression, vilket gör att jag också blir lite seg. Inte konstigt att man är död på kvällarna i och för sig då jag går upp 6.45 och är hemma vid 7 på kvällen ungefär..

Helgen spenderades i Lund/Malmö, fyllefest (som vanligt) men hela familjen Gullberg och respektive. Var hur roligt som helst :). Ska ner nästa helg igen och säga hej då till Sarah. Blev en hel del tårar i lördags, det var jobbigt, då det var avskedsfest för henne eftersom mamma & pappa inte kommer träffa henne mer innan hon åker tillbaka till Sidney. Sen är det så jobbigt eftersom Rickard flyttar dit bara några månader efter, sen är de rätt svårtillgängliga.. Men vi får göra det bästa av saken, och förhoppningsvis kommer jularna några år framöver spenderas i Sidney/Australien. Inte fel det!!

Har blivit helt antisocial, saknar mina vänner som tusan, vill att studentlivet ska komma igång igen så man har lust och ork att ses och mysa..

Jaja, ska försöka bli lite bättre på bloggen, om jag orkar. Annars kommer jag igen när ajg har något lite vettigare att prata om.

Kommentarer

  • Lunsan säger:

    Jaaa Joanna! Nu får du skärpa till dig! Jag läser ju din blogg varje dag och nu kan jag ditt senaste inlägg utantill med tanke på hur många gånger jag fått läsa om det. ;) Kom hem till Motala snart! Jag saknar dig iaf!

    Krambanan

    2008-11-26 | 19:42:07

Kommentera inlägget här: