first day of my life

ojoj

Kategori: funderingar

Usch jag har verkligen inte bloggtid just nu, praktik, stallet och sova handlar livet om fortfarande, njaa inte riktigt kanske men när jag kommit hem från stallet vilar jag typ i soffan till 22 då jag slocknar :) haha, har absolut inte vant mig vid att gå upp 6:5o än, det är mörkt, kallt och jättetråkigt att gå upp så tidigt, själv dessutom. Sen framåt 9:oo när den första kaffen slinker ner ( japp, nu har jag blivit kaffejunkie p.g.a min praktik) så börjar jag bli människa, ojoj, vad är ändå hur roligt som helst :). Nu är jag iallafall i en 2a, mycket mer givande än att vara på förskolan. Vi gör en massa roliga saker hela dagarna!!

Halva veckan har gått, alldeles för fort igen, men ganska skönt ändå.. På fredag kväll kommer mamma & pappa och sen ska vi alla dra ner till Lund/Malmö. Yeahh skojig helg att se fram emot! Pappa ska ta med borr oxå så vi får upp våra fina vita tavlor i sovrummet.

Nepp, bäst att borsta tänderna och borsta igenom håret. Försöka att inte gäspa käken ur led oxå.

[Idag åker Emme till Herrljunga, imorgon till Thailand, ahhh så härligt för henne!! Miss u redan ♥!!]


Kommentarer


Kommentera inlägget här: