first day of my life

lyssna på musik.

Kategori: funderingar



Youtubar lite Gavin Degraw och lyssnar och njuter av kvällen. Jag har haft en ensamkväll då tompa spelat på sin dator, men nu har jag hoppat över till sängen, ska nog snart sova tror jag. Imorgon har vi matte med 6orna på morgonen så det är bäst att vara pigg då. Ska försöka duscha på morgonen för en gång skull oxå, orkade inte göra det ikväll..

Det är skrämmande hur fort tiden går, nyss var det helg och nu är det redan torsdag imorgon. Jag blir lite rädd att dagarna kommer gå och tillslut kommer jag inse hur mycket jag hade kunnat gjort bara jag hade haft lite ork. Men som alla andra just nu är man mest trött och seg på grund av mörkret...

I lördags när jag hade morgonjouren i stallet hade det snöat och det var is på vägen ner till hagarna, helt livsfarligt. Men snön var iallafall mysig, jag kan ju faktiskt hoppas på en vit jul nu :). Vi firar jul först hos min moster + man + mina kusiner, åker dit dagen innan julafton, sen åker vi hem på julafton eftermiddag och öppnar presenter hemma i stugan på kvällen, och äter gröt och sådär :) Gjorde så förra året och det var riktigt mysigt ♥. Jag älskar ju allt som har med jul, snö och vinter att göra. Även om det kanske inte är roligaste månaden att ha häst på, men man löser ju allt sånt där :).

För övrigt ska jag be Sarah skicka över lite bilder från helgen, så kasnke ni kan få se vad vi hade för oss. Vi åt iallafall på en skitfin tapasrestaurang på kvällen, hur mycket gott som helst. Blir nog en favorit i repris när vi åker ner dit nästa gång. Inte så jättefarligt dyrt heller så jag kanske kan bjuda tompa till och med, haha.

Den 18e Januari (på jossans födelsedag, haha) firar tompa och jag 2 år sen vi blev ihop på riktigt.. Galet, det innebär att vi varit sambo i 2 år och att vi haft Taggtråd i precis ett år. Och lägenheten i stan oxå... Förstår inte vart det här året tog vägen, helt galet. Men vi har haft så mysigt och roligt, han är verkligen mannen i mitt liv. Älskar dig tomp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: