first day of my life

lördagsfest.

Kategori: funderingar

Ikväll blir det fest hemma hos Emme. Ska jag få träffa alla mina älsklingar igen, hoppas thilda kommer dit oxå. Jag och tompa drack vin/cider och spelade kort igår så jag var faktiskt lite seg imorse när jag vaknade, men nu är jag igång igen. Ska åka till stallet strax, och sen sen för att fixa och duscha. Tompa har fått bestämma outfit idag så det blir svarta tunna strumpbyxor och min fina klänning från Ellos som jag faktiskt bara använt en gång fast jag haft den i ett halvår eller nåt.. Jaja den blir bra. Har ju inga bra skor till men får bli mina stövletter eller nåt antar jag... Som vanligt, har ju iofs mina bruna stövlar med klack som jag aldrig använder knappt, kanske skulle ha den.. men då kan jag inte ha svarta strumpbyxor ju, hmm :). Sen får vi se om det blir utgång, kanske en lugn sådan isåfall, jag hoppas på att vi stannar på festen länge. haha.

Imorgon är det söndag och det blir väl pizza och mys framför tvn som det brukar, och sen på måndag får jag äntligen börja på min VFU jag oxå, längtar dit nu. Nästa vecka fyller både Camilla och Madeleine år så får hoppas på en fest på helgen. Helgen efter ska vi ner till Malmö/Lund, mamma & pappa kommer ner och så kommer Martinas kille från London hit oxå, så det blir en roolig helg. Sen ska vi ner dit igen på hejdå-fest den 6 december.. Så nu är det många roliga helger pågång, och sen är det dags att packa landola i hästsläpet och åka hem till Motala för jullov/uppsatsskrivande :).

Ha en toppenlördag ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: