first day of my life

i halmstad

Kategori: funderingar

Nu är vi i Halmstad igen, kom igår kväll.

Får inte gå till praktiken då jag är en smittorisk så jag ligger hemma och lider för vad jag än gör så gör det där helvetet på magen så ont =/. Har knappt sovit något inatt så idag blir en riktig vilodag.

Glömde min väska med mobil, plånbok, IPREN, skolblock, mormors födelsedagspengar osv hemma i Motala, sjukt klantig. Men pappa skulle  skicka den idag så förhoppningsvis kommer den snart.. På onsdag senast. Man är ju helt lost utan mobilen.. Menmen,

Idag ska jag iallafall ha en riktigt mysig heldag hos Landola. Det förtjänar hon

Idag börjar oxå mitt första försök med att inte äta godis och snacks på veckodagarna. Kilona tickar uppåt just nu =/.

Nepp, nu ska jag se desperate housewives och sen sova i soffan en stund...  Man vill inte vara sjuk när mamsen inte kan vara här och ta hand om =/. Man är rätt ynklig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: