first day of my life

godnatt

Kategori: funderingar

Fest hos emme, viindrickande, mysiklyssnade, korttagande :). haha. Sen till morfars, och minsann hittade jag min kära tompa där. De andra flickorna drog till Moon, men jag var inte så danssugen, ville mest bara hänga runt så ställde mig i kön till Morfars istället. Vi var där, slappa lite, lekte med varandra, körde sten, sax, påse och sen gick vi till pastavagnen :). haha. Vi har kommit fram till att vi har sjukt kul tillsammans ute iallafall.  Bättre än alla våra förhållanden innan då det var mycket skit. Men vi har skoj, skrattar, dummar och och pussas. Såklart inte på ett jobbigt sätt utan på ett medmänskligt sätt med alla kompisar tillsammans. När vi gick kom Fredrik Ljungberg, suck jag missade honom. Lät tompa gå ut med jackorna sålänge när jag kollade runt, men såg honom inte, pallade inte trängas omkring. Ahhh.

Nu sover min herr Holmertz, jag skaaaa sova NU!. Taggtråd river i vår platsblomma.. suck. Kommer antligen få plocka upp efter henne imorgon då. Och så har jag två hästar att fixa imorgon, kanske ska jag rida båda två, beror på hur jag känner mig efter min dos vin idag.

Godnatt, för guds skull.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: