first day of my life

fredagsskväll.

Kategori: funderingar

Ahh fredagkväll och jag är fortfarande uppe :) Dock trött som en get, haha. Men jag vill njuta av min lediga kväll. Vi ska somna till en film på datorn strax. Imorgon ska jag sova så länge jag vill, sen får vi se om vi tar en tripp till Ikea imorgon eller på söndag, beror på humöret, jag vill bara ha en toppenlugn helg nu. Imorgon kväll ska jag iallafall hem till Camilla och dricka lite vin med henne och några kompisar, blir dock lugnt då jag har jouren i stallet söndag morgon. Men det känns rätt okej ändå :).

Kollat på idol, rätt man åkte ut, han är duktig, men nu var det dags för lille johan att dra sig hemåt Mjölby igen :). Och herregud vilka fjortisar han har till fans. Jag fick till och med byta kanal några minuter, jag får kalla kårar av såna där hysteriska människor. Riktigt pinsamt att vara sådär besatt. Tror aldrig jag kom i den fasen i mina tonår, tack och lov. Dem är faktiskt rätt scary, inte någon man vill möta på stan en mörk afton direkt, haha.

Det var väl det, ikväll har jag till och med godis kvar i min godispåse, gode tid. Vår kioskgubbe nere vid hörnet ville veta om vi delade på allt i hushållet (vi snackade om vem som skulle betala), tyckte det var roligt, vi säger mest vänliga fraser när man glider förbi, men när han väl vill prata blir det väldigt personligt :). Men det gör inget, han är söt, haha.

Nu ska jag ropa hit min finafina karl som jag älskar mest på jorden. Kattskrället har redan somnat vid mina fötter :).

Välkommen helg ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: