first day of my life

bra dag.

Kategori: funderingar

Drog iväg och red med Issa bort till travet och galopperade på deras "bana" 2 varv, hästarna var helt galna och lyckliga, viktigt för dem att de får springa av sig ordentligt ibland, verkligen galoppera så musten går ur dem :). Landola var trött och nöjd när vi kom tillbaka till stallet. Så fick hon massa mat och kärlek så nu står hon nog i boxen trött och mätt i magen.

Kom hem vid 5tiden, lagade mat, duschade och höll samtidigt på att somna i badkaret, så trött jag är hela tiden.. Sen fixa jag mig lite och gick bort till "Vattenporten" där jag fikat med Emme och Camilla. Mysigt ♥ På lördag blir det nog förhoppningsvis lite fest tillsammans, Emelies syster och bror kommer på besök och det kan man ju absolut inte missa.

[haha taggtråd ligger här jämte och rullar runt för att försöka få lite uppmärksamhet :)]

Tompa är på Club4 och festar idag, hoppas på att han inte kommer hem aspackad och somnar med huvudet i toastolen inatt, vill gärna ha honom i sängen jämte mig. Imorgon ska vi nog umgås lite ordentligt, han har haft tentaskrivande hela veckan så han har suttit på bibblan och pluggat... Så får bli handling, pussogos, och så hänger han nog på till stallet oxå. På kvällen är det idol men är lite sugen på att gå till Gastons och käka lite gott, blev så sugen när jag o emme gick förbi där förut. Såå god mat dem har här.

[Inkommande sms.]

Ligger och kollar på European Music Awards 2008 på Mtv nu, riktigt bra show! Väntar på att Pink ska uppträda, världens grymmaste artist.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: