first day of my life

vännerna

Kategori: livet

Hann med att träffa Emelie, Jossan och Alix idag på dagen. Ohh vad dem är fina, är så glad att jag har så gamla och fortfarande lika bra vänner som jag har :) Jossan och jag har känt varandra sen vi var 7 år, alltså 16år. Det är inte mycket som vi inte gått igenom tillsammans. Häftigt. Alix och Emelie lärde jag känna eftersom vi gick i samma klass på gymnasiet. Har så underbara vänner därifrån, som fortfarande är en del av mitt liv.

Nu blev jag nostalgisk men det är så viktigt med dem där vännerna som känner en utan och innan och som man aldrig någonsin behöver förklara sig inför, de bara finns där för att de älskar en. Man har upplevt så mycket tillsammans och vi är alla en viktig del av varandras liv.

Vännerna är det viktigaste man har, det blir jag bara med och mer medveten om för varje dag. alla vänner, i Halmstad och i Motala och överalls annars, fan vad vi är bra tillsammans ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: