first day of my life

update

Kategori: livet

Varit lite dålig på uppdateringen men har haft en massa andra saker för mig så har inte hunnit med att sitta vid datorn helt enkelt. Igår var det skola, studiebesök, stallet och fest och idag har det bara varit stallet och bil hem till Motala. Nu sitter jag på innealtanen och njuter av solnedgången. Jag tror det här huset, den här platsen är den absolut vackraste på jorden.

Så fort jag kom hem satte jag mig med en tidning ute på altanen i solen och bara njööööt. Taggtråd fick komma ut och gå på gräs för första gången och hon njuter för fullt. Jagar fåglar och fjärilar och bara har det gött :). Vi har grillat ikväll, knyten med potatis, massa grönsaker och gös.. MMmmmmm. Mormor är här så vi har suttit och pratat och nu har jag pluggat fysik en timme eller nåt, ska ta tag i det ordentligt på söndag, då ska jag inte hitta på någonting speciellt iallafall. Imorgon ska jag på stan, och till stallet och kolla på hopptävlingar. På kvällen blir det nog ännu en myskväll med familjen, jag behöver verkligen det nu, få lite ny energi inför de sista veckorna.

Vi fick 3000:- i bostadsbidrag igår så nu behöver vi inte snåla den här månaden, hur bra som helst :) Ska köpa nya underkläder imorgon bara för det !

Nu ska jag njuta av livet, av att vara hemma, av att ha detta underbara ställe att komma hem till!
Inspirationen bara sprudlar, kommer bli en brabra sommar!

hepåre'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: