first day of my life

update

Kategori:

Gårdagen spenderades först på stan tillsammans med Linn på Espresso House och sen gled vi runt på stan en stund innan hon skulle iväg och fixa sina fina naglar som hon alltid har [avundsjuk]. Sen ringde tompa och sa åt mig att gå till systemet.. Sagt och gjort. Duschade och gjorde oss lite fina sen drog vi till stallet och tog in Landola och lät henne beta lite gräs innan vi åkte till Acke där det var lite fredagsmingel.

För en gång skull var det iallafall lite tjejer där [jag brukar få trängas bland bara män annars], och herregud säger jag bara... Vissa värre än de andra :) Visst att man ska vara glad och postiv till det mesta men måste dem för den skull skrika ut sitt budskap, ljudnivån på deras prat var för mycket för mig helt enkelt.. Hmm.. Får nog skylla på att de var en aning berusade allihopa :) Ackes kompisar från Göteborg var dock mycket sociala och snälla, roligt att träffa nytt folk sådär på en fredag. Vid halv 1 gick vi mot Cafeet där sittmöjligheterna och var många så efter en timme drog jag och tompa oss hemåt och sov!

Nu har vi vaknat, ska gå till gamletull och hämta bilen, åka till stallet och fodra lunch, rida och jaa ni vet, same shit :). Få lite motion och luft. Sen vetetusan vad som händer. Det är ju Eurovision Finalen idag och det måste man ju faktiskt se även om schlager inte riktigt är min genre annars :). Linn och Mathilda var nog sugna också så vi får se vad som hittas på. Roligt blir det nog iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: